Yes! missa sovmorgonen :(

Idag var jag ju duktig, jag glömde att jag hade gjort en uppgift klar till svenskan i tisdags så att jag idag skulle få börja 9. 
    Så klockan 06.15 går man upp, trött som bara den och ser hemsk ut. stressar, hinner inte äta frukost men tar ett äpple att ha i bussen, plattar håret för det står åt alla håll och sminkar mig för att jag inte ska skrämma någon av de oskyldiga människor jag möter. 
    Hinner inte gå ut med hunden så min käre far blir sur och skriker åt mig. men men, vad ska man göra? :p I alla fall, springer till bussen hinner precis, kommer till skolan och inser att, 
    FAN jag börjar om mer än en timme..
Och nu sitter jag här brevid Nishti i soffan och bloggar, men jag är ju duktig, ett inlägg om dagen är ju ganska bra eller hur? :) fortsätter det såhär har jag väl snart skrivit en bok ;) hihi nu vill nishti kolla något :)
                             så hejdåå :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0